Anmeldung im Forum no chance for (Spammer)

Alles was wirklich wichtig ist. Immer mal reingucken!
Antworten

Nutzt Ihr eine VPN Verbindung? Are you using a VPN Connection?

Ja / Yes
1
100%
Nein / No
0
Keine Stimmen
Manchmal / Sometimes
0
Keine Stimmen

Abstimmungen insgesamt: 1

Basti
Administrator
Anmeldung im Forum no chance for (Spammer)

Beitrag von Basti » Mo 24. Apr 2017, 11:32

Werte Member. (und die die es werden wollen)

Wie Ihr sicher festgestellt habt, habe ich die Anmeldung hier im Forum umgestellt.

Jedes Mitglied muss von mir persönlich freigeschaltet werden!

Diese Maßnahme muss ich leider treffen, da sich vermehrt User anmelden die entweder eine VPN Verbindung nutzen oder tatsächlich aus den USA, Russland oder Polen stammen. Ich hatte bereits ein Forum, welches leider gelöscht werden musste, da es von Hackern permanent missbraucht wurde um meinen Server in die nie zu zwingen.

Das ist auch der Grund warum hier nicht wirklich viel drin steht. Man muss die Beiträge halt schreiben und das kostet Zeit.

Hier seid auch IHR gefragt! Stellt Fragen, eröffnet Themen die Ihr für interessant erachtet. HELFT anderen Usern mit Eurem Wissen zu der umgebauten Konsole die Ihr habt.

Hiermit teile ich alle Usern und auch denen die gerne Beitreten wollen ganz offiziell mit:

ICH PRÜFE VON JEDEM DER SICH ANMELDEN MÖCHTE DIE IP - ADRESSE!

Sollte die Adresse aus Regionen stammen, die bekannt sind für Hackeraktivitäten wird der User gar nicht erst zugelassen sondern sofort gekickt!

Ich denke da hat jeder Verständnis für.

Falls Ihr tatsächlich eine VPN Verbindung nutzt, so teilt mir das bitte kurz mit, natürlich mit Eurem User Namen damit ich weiß das Eure IP aus anderen Regionen kommen könnte.

Vielen Dank für die Aufmerksamkeit.

Euer Basti vom Konsolenumbau.Expert

=========================================================================================================================

Dear Member. (incl. the Spammer)

I change the Registration Process.

Every User has to be activated manually by me!

This isn´t typical but im forced to do this cause of Spammers and Hackers.

I tell you Guys straight away that:

EVERY USER IP WILL BE CHECKED BEFORE THE ACCOUNT WILL BE ACTIVATED!

Go and play with your Script Kiddi Stuff somewhere else! You just wasting Your and My Time !

If you are really interested in reading and writing the Themes in here, just send me an E-Mail with your Desired User Name
and the Region you are coming from. I´m really sad i have to filter the Users of this Support Board but i´m not willing to mess around with these
bored, stupid idiots just hacking around to annoy other People!´

If you are using VPN Connections and you are willing to open an Account to read or Post helpful Threads send me a Short E-Mail with your Desired Username and a VALID E-Mail Adress. I will registrate you manually.

For sure this is a German speaking Support Board. As you can see i´m fully capable to read and write English and for sure i will help you out but still the main Language will be German!

Maybe the English speaking Guys are willing to now what´s this all about.

I had a Support Board with around 400 Members full of helpful Threads around every Type of Console that can be modded.
Unfortunately some Guys thought it´s a great Idea to spam and DDos the old Board so many times that i decided to just close it instead of
reacting to such f******. Thats why there aren´t so much Threads around by now. I had 5 Surgery's last Year and now got some Metal screwed to my Spine. Can´t sit that long anymore.. That´s why it takes me some time to fill the Board with interesting helpful Threads. I will time by time
right some Tutorials that are really helpful for you all for every Type of Console. Also you can ask if you have a specific Question.

It just takes some time till i got it all up and filled as of what you just read.

A Support Boards lives through it´s Members! Ask Questions! If you new a good trick for any Kind of Homebrewd Systems tell it to the other People hanging out here! Thats how a Support Board works. If there are enough People speaking English i might implement English here as well. But i won´t do that for just 3 or 4 People.

As you know me if somebody has any Questions regarding the IP Check contact me any time!

Have fun and wright to you soon.

Greetz Seb.

Antworten

Social Media